SKRIVET: 2010-08-15, kl 01:26:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Klockreeen!

Ponnyn var helt (förlåt..) jävla klockren idag. Gjorde verkligen allt jag bad honom åt. Han brukar va ganska loj i båda mun och för skänkel. Men lyssnade helt perfekt idag.

Det är så tysikt honom att trava innan han fattar galopp från skritt och bli lång när man saktar av. Men han var HELT klockren idag alltså. Allt satte han. När jag bad om ökning i galopp ökade han på en gång låg kvar i den formen jag ville, sen behövde jag bara sitta till lite så samlade han.




(bilder på fury från emmas dator, har ingen med dagen att göra haha..)

Gud helt klockreen! Det är när han går så här som jag verkligen vill ha honom själv. Men jag hoppas han kommer till någon som verkligen älskar honom för den underbara ponnyn han är och vill tävla på honom! Han kan komma grymt långt i dressyren alltså.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: